CHANGED PLANS.

Ja, min hals är fortfarande kass meeeeeeeeeen för att pigga upp mig en aning så blir det troligtvis en spontan utgång ikväll, kan väl bli kul.. jag som inte vart ute och festat på år menar jag, host host.. äh, jag tror det blir så när man fyller 18, man är ute jämt ett tag och sen lugnar det ner sig (får vi väl hoppas..)
aja, först jobbar jag mellan 17 och 21, vi ska förresten ta nya kort till hemsidan idag, kan bli kul.. hahaha, sen efter det bär det av hem till Kristina, en jobbarkompis, där blir det väl lite start innan utgång ikväll och ja, utgången kan ni väl räkna ut själva, det blir väl måndax.
nej, nu måste jag fan packa, har mycket saker som ska med men jag ska fråga mamma ifall hon kan vara snäll och köra mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback