DET ÄR ÖVER SNART....

Sommaren 2009, snart bara ett minne.. fasen va tiden går fort, verkligen skrämmande!!!!!
när jag sitter och tänker på vad jag har gjort känner jag mig som ett frågetecken, det enda jag har ägnat mig åt är väl i stort sett JOBB och lite fest.. mer har det inte blivit.
en annan tråkig sak är att man glider ifrån sina närmaste vänner mer och mer ju äldre man blir, usch, det känns inte bra nånstanns. När vi går i skolan och träffas precis varje dag är det en helt annan sak, då spenderar man ju mer tid med vännerna än med sin familj.. men så fort det blir lov så sticker alla iväg på sitt.. det skrämmer mig rejält, jag vågar knappt tänka på hur allt kommer bli och vara vi den här tiden nästa år?
då har vi tagit studenten och alla ska leva livet på sitt sätt...... åh, usch.. på så vis är skolan väldigt bra för man umgås ju iallafall så himla mycket och man har ju faktiskt jäkligt roligt trots allt.

den här sommaren känner jag att jag har spenderat mer tid med vad ska man säga, bekanta(?) folk än med mina närmaste, jag säger inte att det är något fel med det men att det känns som det borde vara tvärtom....
aja, man kan inte få allt och tydligen verkar det vara himla svårt att få ihop ett gäng ens för en kväll, när vi tjejer skulle träffas så hade vi ett himla sjå att få ihop alla och jag tyckte planeringen var jättebra men ändå kunde inte alla, trist!!!!!
som sagt, vill inte tänka på hur det kommer bli i framtiden, jag vill ju ha kvar mina närmsta brudar givetvis, dom är bäst och utan sina vänner e man fan ingenting!!



PUSS OCH KRAM PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback