.........

Tycker faktiskt inte att livet är så jäkla kul just nu, gick hem från jobbet igår för jag mådde dåligt, sov hela dagen idag, åkte in till stan för en körlektion med jonas (som iofs gick väldigt bra..), blev tvingad att sätta igång med teorin, sagt och gjort.. sitter och gör prov efter prov på datorn och kommer precis under godkänt........ värre kan det fan inte bli.
min näsa rinner, halsen svider, huvvet dunkar, får dåliga poäng på körkortsprovet, får inte in teorin i huvvet, jag bleknar bort här i sverige, hösten har kommit innan ens sommarn hunnit dyka upp......
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch.

som grädde på moset känner jag att det är tråkigt att blogga också........................




tror jag behöver semester, det tänker jag ta också, åååååååh jag längtar, jag har sagt till mig själv som hot att det blir när jag har klarat körkortet sååååå bäst jag pluggar, sen ska jag bli brun precis som alla andra lyckans ostar som har varit utomlands.

see you nån gång när jag mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback