..

när jag ligger hemma och är sjuk tänker jag ganska mycket, jag har kommit fram till att just nu i mitt liv känner jag en större avsky för killar än vanligt..
ja, okej.. jag brukar inte avsky killar men jag gör faktiskt det nu, tycker de (allra flesta) är riktigt äckliga och behandlar tjejer på ett icke-okej sätt, fan va sånt kan få mig äcklad.. usch, verkligen sjukt!!
kan väl säkert finnas bra killar också, men ni är för få!
alltså, ta ingen skit, låt inte killar köra över er och de bästa tipset nöj er aldrig med det näst bästa!!!!!!!!
hallå? vem vill ha det näst bästa? då kan man lika gärna vara utan, right?


och sist men icke minst, lyssna på den här låten, erkänn.. när ni lyssnar på den sätter jag spiken i kistan på min "våga-vara-utan-killar-kampanj" eller vad man nu ska kalla det.. hahahahaha


Kommentarer
Postat av: johanna

håller verkligen med dig!

2009-08-20 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback