......

Hej på er.
idag mår jag lite bättre, det onda i halsen har gått över till snor (fräscht i know..) och sen så är jag väl hängig och lite huvvevärk.. men som sagt, på bättringsvägen.
jag bloggade inget igår kväll för vill ni veta vad jag gjorde?
pratade med MALIN BLANCK, sååååååååååååååå längesen var det, har saknat henne otroligt mycket ska ni veta!!! jag pratade dock med henne en gång medan hon var borta, men det räknas knappt då jag inte var i mina sinnes fulla bruk just då, hehe.
Hur som helst, skönt å höra hennes röst igen och att hon levde, mindre skönt att höra att hon var brun!!!!!!! stackars mig som kommer se ut som ett lik när jag går i närheten, hehe.. äh, klart jag e glad för hennes skull :)

annars händer väl inte så mycket, har varit inne i stan idag, hade min utbildningskontroll idag med andreas, det gick kalas-bra om jag får säga det själv och nu har jag lärt mig tanka också, kanoners.. bara bilen som fattas så jag har nått att tanka, sen kööööööööör vi.
stack fram på stan efteråt och köpte en kjol, så jävla liten var den, provade inte som vanligt men den gick allt på (med nöd å näppe hahhaha) för en gångs skull turen på min sida!!! sen köpte jag en mascara också, en ny sort som jag aldrig provat förut, hoppas givetvis på grymt resultat.

vi hörs väl senare antar jag, ta hand om er.


en mycket gammal bild på malin och mig, lika störda då som nu, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa, alltid!

Men kul har vi iaf! ;)

2009-08-22 @ 13:02:07
URL: http://malinblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback