.

i brist på annat så slänger vi in en lista.



Vad heter du?
Sofia Carlsson tror jag bestämt.

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är rätt nöjd med mitt namn faktiskt.

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Matilda eller Viktor.

Vilket stjärntecken är du? Lejon.

Vilken årgång är du? 91:a

Har du bott utomlands? Nej.

Flyttat antal gånger? haha, never ever.

Hur lång är du? 174 cm, det ni!

Hur mycket väger du? mer än du orkar bära.

Mest nöjd med? min högra lilltå.

Minst nöjd med? min vänstra lilltå, visst är det jobbigt att dom inte är lika grymma?

Skostorlek? 38

Favoritlåtar? har alldeles fööööööör många just nu.
Favorit årstider? "sommar", om man nu kan kalla årstiden för det.
Mat/dryck? mammas mat och vatten, absolut bäst!
TV-program? The hills, sex and the city (som alla andra tjejer svarar, hehe)

Vad har du i din väska just nu? kamera, mobil, pass, pengar, ipod.

Vad är du beroende av? S O L !

Vilket land kommer du i från? Sverige.

Vad köpte du senast? En kjol.

Färg på tandborsten? Rosa/Vit.

Förebild? Vet inte riktigt, balla personer i min närhet som förgyller mina dagar.

Förening du är med i? blivande SPF medlem givetvis.

Senast filmen du stängde av? vadå stänger av, kollar ändå aldrig på film och om jag gör det somnar jag.

TV-karaktär du önskar att du liknade? vet inte.

Blogg du skäms över att du läser? hmmmmm.. vet inte riktigt, läser bloggar för jag e nyfiken såklart och det är knappast något jag skäms över :)

TV-seriestjärna som får dig att vilja skjuta dig själv? haha, neee jag vet inte... eller jo förresten han david i paradise hotel.. JUBELIDIOT, neeej men tjena att man inte vet om man haft sex med en person eller inte, yeah right grabben.

Skribent du skulle vilja slå på käften? skribent?? que???

Perfekt låt för en bakismorgon? kommer inte på nån såhär på rak arm, men nått med "låt mig sluta andas" eller nått i den stilen vore grymt.

Erbjuder du ofta din plats till andra mer behövande på t-bana/buss? Verkligen inte.

Vilka två personer skulle du helst ta en helkväll på stan med? hmmmmmm, den va svår.

Hur skulle du bedöma dina insatser i sänghalmen? Ojojoj, komisk fråga kräver ett komiskt svar, jag kan säga att det är aldrig smärtfritt och händer alltid nått jävelskap såfort jag är med, kvittar vad det handlar om.. hahaha.

Vad skulle du ge dig själv i present? kommer inte på nått som e tillräckligt bra faktikst.

Vilken gravsten skulle du välja? jag vill ha en i guld.

Är du klar över din sexualitet? Absolut.


På vilken sida av sängen tycker du bäst om att sova? i mitten.

Anser du dig vara bättre än andra? haha, nej även om en del tror att jag gör det.

Om du var ett djur vilket skulle det då vara? är redan ett djur, en riktig best, haha.

När var slaget vid Lützen? jag vet inte, men jag vet att det var dimma, pluspoäng???????

När du blir arg - känner du någon gång för att slå den personen på käften då? självklart.


Vilket träd skulle du vilja vara och varför? en ek...... det är ett internskämt :)
Vad har du som är 30 år att samtala om på kafferasten med någon som är tio år äldre? nummer 1, jag är inte 30 utan 18 och om jag pratar med en normal 28:åring inser man att det faktiskt inte (OFTAST) är så stor skillnad.

Är du svartsjuk? inte värre än någon annan.

En person på bussen har sin plånbok till hälften uppe ur väskan. Vad gör du? ingenting, däremot om dom tappar den så tar jag ju upp den och ger den till personen.

Mannen före dig i kassakön har femtio öre för lite när han ska betala. Vad gör du? inget, får väl hoppas att kassörskan är mänsklig, om inte kan jag väl langa upp en femtioöring.

Flirtar du någonsin med sådana du är ointresserad av? flirtar och flirtar, det beror på hur det uppfattas men med avsikt gör jag inte det.

Dina vänner föreslår att ni ska spela ett nytt spel med allmänbildningsfrågor. Är du med? Varför inte??

Vad åt du till frukost? ägg

Vad är ditt andranamn? har inget.

Vilken mat gillar du inte? lever och blodpudding, fyyyyyyyyfan.

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? vadå utseendemässigt eller i huvvet? vi börjar med huvvet det är lättast, OÄRLIGHET går så jävla bort.. utseendemässigt skulle va typ mustach eller nått, usch!!!!

Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Grekland

Vilken är din favoritsport att se på? vet ej.

Har du varit i Afrika? Nej.

Varit med om en bilolycka? Ja.
Vad har du för kontonummer? hmmmmmmm......

Ska vi ligga med varandra? Vilken slutkläm på frågeronden menar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback