.

hej på er, jag känner mig så himla pigg idag, vilket känns jäkligt ovanligt eftersom jag brukar ligga död i minst en dag efter en utekväll.. hmm, jag borde inte klaga på denna pigghet iallafall.. den är mer än välkommen!!
igår var jag bara i skolan på lite information och pratade med min projektarbetshandledare, haha, gud vilket skämt mitt projektarbete är.. jag måste verkligen ta tag i det, men det är svårt.. vi får väl se vad som händer.
efteråt stack jag hem till janne och la mig å slappade framför teven i några timmar.. sen kom malin upp och jag blev sååå glad av att se henne, min lilla nigga.. hahaha niggas in da hoouse.. aa, för brun var hon verkligen kan jag tala om !!!
vi slappa i soffan en stund, tjötade och kolla på the hills sen började vi fixa iordning oss och dricka lite lätt..
sen blev det café o bar där vi båda fick chock på chock, jaa så är det alltid.. folk dyker bokstavligen upp när man minst anar det, läskigt haha..

iallafall, vi satt där ett tag och bara pratade om allt mellan himmel å jord precis som de ska va :) vid halv tolv stack vi till stadt och drog järnet på dansgolvet, träffade kristina och compani där inne med, jävligt kul!!!

det var en väldigt bra kväll men den slutade konstigt tyvärr, fan va jag hatar killar.. usch


nu ska jag iallafall ta en powernap, sen göra mig iordning, ikväll är det käk med brudarna som gäller och sen ska vi gå till stadsträdgården och kika på melody club, vi får väl se vad som händer helt enkelt :)
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback