....

Då kan man väl nästan checka av första skoldagen då, yes!
allt känns faktiskt bra och vi har ju (som vanligt) det ganska slappt på vänerprogrammet, säger jag just nu iallafall.. man vet ju aldrig, det kan ju bli nån chockspeed på oss senare under året men jag tvivlar ganska skarpt på det.
Äh, jag klagar fan inte.
Sitter här och checkar av de gamla vanliga på datorn, bloggarna, facebook och min bilddagbok som inte finns längre, tog precis bort den.. har funderat på det ett tag och nu var det dags, nästa steg åt rätt håll är att avaktivera mitt konto på facebook..
orkar inte med det här datoriserandet alltså, man blir fan helt dum i huvvet av det.. men bloggen får vara kvar, det lovar jag, den är ju dessutom mycket mer personlig och 100 procent jag.





SEE YOU LATER


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt baby

2009-08-24 @ 19:38:59
Postat av: sofia sv:

Vem???

2009-08-24 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback