...

Vilken dag!! kan meddela att jag bokstavligt talat SPYR på allt vad körkortsteori heter, jag läser läser och åter läser men det verkar inte ge något som helst resultat.. och mer å mer stressad blir jag, damn INTE BRA!
usch vill inte tänka på det men samtidigt är det ju verkligheten, snart sitter jag där och ska göra det där förbannade provet..

annars har det inte hänt så mycket mer idag, kollade lite på the tyra banks show förut (Nick Lachey var med..) ni vet han som var gift med jessica simpson, säger bara en sak.. den killen är outstanding.. sådär mesig och söt, just the way i like it.. haha, näää jag skojja bara men det är något med honom, tror det är smilet.


nu sitter jag iallafall och kollar på en hemsida, kollar upp vad en sak jag skulle vilja göra kostar, vad det är tänker jag inte avslöja men jag kan säga såhär.. undra om det är värt minst 12 000 kr?
jag tycker absolut att det är värt det, men problemet kvarstår ju att det är en del pengar att punga ut så att säga.. aja, vi får se jag är grymt sugen på det iallafall.


nej, nu har jag tjatat tillräckligt, ska sticka iväg och köpa dodis, chips och dipp nu.. känner att det är dags för lite tröstätande efter all teori.
TAKE CARE, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback