......

Tro det eller ej men det har inte blivit en endaste utekväll den här helgen, dags å sätta kors i taket.. hehe.
var inte så sugen, eller ja, jag var väl det men hittade inget att ha på mig och då känns allt så trist!!
jag satt å kikade på massa kläder istället, mitt "vill-ha"-behov är jävligt stort just nu.. fast ja kanske egentligen borde gå igenom affärer lite mer seriöst? eller grundligt som jag å stina gjorde i fredags, ändå hittade vi ingenting.. trist trist.

idag har det inte hänt så värst mycket, har pluggat den där förbannade teorin bara och gjort ett prov... fick typ två poäng ifrån godkänt vilket e mitt bästa resultat............... haha, känns sjukt jag kommer verkligen inte fixa körkortet alltså, usch! om jag e deppig nu vill jag ju inte ens tänka på hur jag kommer känna mig efter provet!!

nu ska jag fortsätta klura på en sak, vad det är får ni snart veta.
see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback