.....

Ibland önskar jag att helgen bestod av fler dagar, minst fyra så man hinner göra allt man vill!!! jag hade tänkt studa riktigt riktigt mycket men vi alla vet ju hur bra det brukar gå.....
hur som helst, ida red en långtur med lori förut och när hon kom hem fick hon ett pass med mig i paddocken, eller ja det kanske var jag som fick ett pass med henne, den hästen blir aldrig trött.. helt otroligt, men bra gick det iallafall :)
efter det tänkte jag sätta mig och göra ett till körkortstest och då knackar de på rutan och ida säger "åh nej, ligisterna" (våra kusiner...) ååååh, de kan inte vara sant tänkte jag men jojjomänsan det var det!

så när jag trodde dom hade åkt iväg satte jag igång testet, tror ni inte dom kommer in och ställer sig å bara tjötar då eller? SÅKLART!!!!!! "va gör du??" "kan vi inte kolla på youtube?" "jag vill ha en hip hop keps"
AAAAAAAAAH, panik
sen drog dom som tur var, höll på att få lite hybris ett tag.

så nu har vi besök av några som mamma och pappa känner, så sitter dom och fikar, fan jag hatar när folk ockuperar huset, de e det värsta som finns.. ja börjar ju bli hungrig också, typiskt!!!!!!
aja, jag får väl bita ihop.

hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback