FRAAAAAAAMTIDEN.

alltså ibland får jag sånna snilleblixtar, väljer ni att läsa min blogg får ni helt enkelt stå ut med det, hehe.. iallafall så funderade jag lite på framtiden och så, det är ju så himla svårt att veta vad man vill.. jag vet mest vad jag inte vill, i övrigt är jag öppen för förslag.. neeeee, inte riktigt men det finns big no no's för mig iallafall.

jag får ofta höra saker som "men varför är du singel???" "var inte så kräsen" "klart du ska ha kille" osv.. men neeeeeeeej, jag är singel och jag trivs jävligt bra med det.
tänkte att jag kunde ge en förklaring till varför jag är det iaf.. först och främst så handlar det om att jag fan inte har träffat den rätte än, jo jag tror egentligen att jag har gjort det i hjärtat men vafasen huvvet måste också säga ja och det gör det inte.. tråkigt, men sant.
aaa och jag kan förstå att om man känner att man träffat den rätte så känns allt såååååååååååååå underbart och man känner att det kommer hålla hela livet, fine, det kan jag köpa.
men sånt där att ha en kille bara för att ha det liksom, typ folk som inte pallar va ensamma.. gud jag blir så trött på sånt, våga stå på egna ben!!!!!!
den andra anledningen är det jag kom fram till när jag funderade, nämligen att jag är jävligt rädd för att skaffa saker i mitt liv som gör att jag måste stanna kvar här i lidköping tillexempel, jag är inte bara rädd, damn jag är LIVRÄDD för det..
kan nog säga att det är min största mardröm..
jag känner helt enkelt att jag vill inte vara kvar här och dela saliv, sjukdomar och skvaller.. neee, roligare kan man väl fasen ha!!
aja, det är vad jag tycker.

har sett så många broken dreams som skiter sig pga. att man inte vågar stå själv i livet, alltså man kastar sina egna drömmar i sjön för nån annan, jag vet inte om det bara är jag som är egoistisk eller som är dum i huvvet för jag tycker att man måste leva sin dröm.. skita i vad alla jävlar tycker och bara köra!!
sen har man ju sett sånna som e vuxna nu som får släppet totaaaaaaaaaaalt, jaa alltså sånna som blev "vuxna" för tidigt om man säger så, dom har inte levt livet för fem öre och börjar leva det när dom e typ 50 bast........ shit, aa sånt kan jag inte riktigt förstå.
givetvis upp till var och en, detta e mina tankar.

joooo det är väl vad jag känner inför framtiden, kanske inte är någon som känner så, vad vet jag..
ville bara säga lev livet, kör ditt race, lev din egen dröm till fullo.. man vet aldrig när livet tar slut så det är bäst att ta vara på varje sekund.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback