HEJ HEJ.

är lite chockad över hur fort den här dagen har gått.. aja, gick upp vid åtta, duscha och stack till stan för en körlektion som faktiskt gick väldans bra.. parkeringarna känns bara bättre och bättre så det är skönt.
följde med sola in och pratade lite på skolan och helt plötsligt kom jag ut med både uppkörning och teori bokad, jag blev så jäkla chockad, men samtidigt glad e klart!!!!! ska bli skönt att få det gjort.
när jag kom hem skulle jag sätta mig och plugga tester som hon hade lagt in på min inloggning, tror ni inte jag inte kommer in då eller?? åh så störande.. det får vi fixa på fredag när jag ska köra igen.
hur som helst så har jag suttit med min kära teoribok hela eftermiddagen och den är sååååååååååå tråkig, men men det är bara att bita ihop.
nu har jag och pappsen precis kommit hem från en övningskörningstur, gjorde ett par backparkeringar som satt som en smäck!!!!!!!!!!! så jävla gött :) dock blir det ju helt annorlunda när man ställs inför att göra en sånn på en uppkörning på typ... ica!! då kommer jag avlida, haha.

nu ska jag sticka, tänkte gå ut en sväng och gå.
uppdaterar senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback