MÅNDAG.

Hej på eeeeeer.
Första riktiga lediga dagen på sommaren idag, känns väldigt bra!! stack ut och red lori imorses och det gick fint, sen direkt hoppa in i bilen för lite övningskörning, gick också bra men jag har svårt att hålla koll på allt runt omkring, typ cyklister å sånn skit.. hehe, eftermiddagen spenderades på följande sätt - RYGGLÄGE I SOFFAN.. jääkligt skönt, låg bara och kikade på teve och ute öste regnet ner.
usch, får hoppas på bättre väder, men jag har hört att det kommer på onsdag, då gäller det att pressa innan nästa jobb sätter igång på torsdag :)
nee jag tror det e dax för mig att kila, den här datorn jag sitter vid håller på att brumma som fan, undra om den brinner upp snart?
ska kika pics först, kanske slänger in några gamla kort, alltid roligt å se.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback