MORGON!!!!!!!!!!!!!

vaknade av ett sms jag fick imorses "kolla in tidningen, det är en väldigt söt tjej på kort där", faaaaaan tänkte jag kastade mig upp och upptäckte att familjen har skickat in ett grattiskort, fan..
det är väldigt roligt att dom tar ett festkort också, aja, den kvällen var inte så farlig så det var lugnt, kunde vart betydligt värre!!!
sitter här och funderar lite kring kvällen, det kommer bli lite omständigt men jag hoppas ändå på en bra kväll, blir nog ändå så att jag och malin startar här tror jag, ändå ganska smidigt att starta hemma och slippa ha med sig massa skit till stan.
Aja, vi får se.. är ju ett tag kvar tills kvällen.

PUSS OCH KRAM PÅ ER :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback