MORNING.

kom precis hem från körskolan, gick hyffsat bra även idag så det känns bra.. har bara en lektion kvar tills min miniuppkörning, hmmmmm blir spännande och se hur det kommer gå.. lär väl vara riktigt nervös om jag känner mig själv rätt.
när jag gick upp imorses var jag helt död, usch har verkligen aldrig känt mig så trött och det syntes nog för såfort jag kom till focus fick jag höra "fan, e du trött idag sofia???" "va du på strand igår eller???" hahaha, så fult.. ofta jag ens hade sagt till dom att jag hade vart på strand ifall jag nu hade varit där.. jag menar smart att festa och sen köra bil på morgonen, visst det går väl men jag hade ju inte röjjt mig så lätt, hehe.
aja, pappa ska ut till mormor och morfar i sommarstugan strax, funderar på att åka med..
mitt huvve vill med, men mitt hjärta skriker efter sängen just nu........guuuud va jag e trött.

får se hur det blir, vi hörs :)
PUSS OCH KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback