MORNING!!!!!!!!!!!

ja, alltså jag har givetvis varit uppe en bra stund.. öööööh vaknade med sol, gissa om man blev chockad??? glädjetårar nästan.. haha, nee inte riktigt men jävligt gött att solen kan visa sig för en gångs skull tycker jag.
hahaha en jävligt ful grejj som hände inatt, aa, ni kanske inte vet det men min syster, mrs. "jag har stökigast rum i universum" har inte städat sitt rum och hela sängen är full med grejjer så hon sniker in sig i min säng ibland.. typ i natt.. aa visst tänkte jag för den här gången, jag kan verkligen inte sova två.. man sover KASST och ännu värre blir det när ida drömmer som en jag vet inte vad, ligger och skrattar för sig själv i sömnen... gaaaaaah jag trodde jag skulle få frispel på henne där ett tag "men förfan snookie, håll käft nu" och så garvar hon ännu mer.
aa, hon är en pain in the ass den där ida, neeee jag skojja bara, men jobbigt när man inte får sova ifred.

joooo men nu ska jag sticka, saker gör sig inte själva.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback