NATTI.

kom hem från jobbet för en stund sen så har bara hunnit slänga i mig lite käk, första jobbdagen gick helt okej så det känns skönt.. e såklart mycket man ska lära sig och så men det kommer väl !
jobbar imorgon också så vi får väl hoppas det bara går bättre och bättre.
Hade tänkt att vi skulle gå ut efter jobbet idag men orkade fasen inte det, får helt enkelt bli en annan gång :) !!

nej, nu har jag inte mycket mer att säga, ska duscha och sen gå och lägga mig, har körlektion halv åtta imorgon, så det gäller att vara pigg.
PUSS OCH KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Marja

Sv; Hörru, det gick ju bra första dagen :) Jag fick 6 P första dagen...Skitdåligt :/ Men det kommer gå bättre när man väl lärt sig vad man ska säga och så! Ha bara tålamod.



2009-08-12 @ 23:41:58
URL: http://marjaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback