NY VECKA, NYA TAG IGEN DÅ.

Tänk att vi går in i sista "lov-veckan", helt sinnessjukt!!!!!!! tycker det är lite trist, men samtidigt känner jag såhär, tiden måste ju gå framåt annars kommer vi aldrig kunna ha de där studentfesterna eller de som är viktigare, sluta skolan och  börja ett nytt kapitel i livet. FYYYYYYY VA JAG LÄNGTAR, ska bli så himla kul!!!!!!!!
annars idag är jag väl inte på jättebra humör, har blivit förkyld som fan, halsen känns inget vidare men man får bita ihop, det enda jag känner just nu är "fan, jag som ska jobba fyra kvällar denna veckan".
Inget roligt/Ganska omöjligt att sitta och prata i en telefon i timmar varje kväll om halsen sviker.. aja, vi får väl se hur det går, bara att kämpa på.

har gått in på de la gardies hemsida varje dag nu det senaste för att se om de har uppdaterat schema't inför hösten, men icke då.. nu har de iallafall tagit bort schema-ikonen så något lurt e på gång, haha.. man e allt lite nyfiken, det enda jag vet är att jag går 8-16 på torsdagar tror jag och det kunde bli en sovmorgon på fredagar, det är allt jag vet och det har med de individuella valen att göra, aja, skulle tippa på att schemat läggs ut på onsdag eller torsdag.

Nu ska jag äta frukost, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback