ONSDAG.

Hej på er, gissa när jag gick upp? halv ett !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är inte alls likt mig, känner mig så himla deppig och trött på allt just nu .. det enda som känns vettigt i mitt liv är att sova, inte så kul kanske.. får hoppas det vänder snart.
om en stund ska jag in till stan, ska övningsköra med erica först och efter det ska jag jobba min första riktiga dag.. jag kan tala om att jag känner mig så död så jag inte ens är nervös.. hade hoppats på att vara lite mer positiv och entusiastisk på min första dag men det är inte så jäkla lätt att fejka ihop nått känner jag, aja, får väl hoppas det löser sig så allt går bra.. e inte upplagd för motgångar idag, hehe.

jag vet att det är ett supernegativt inlägg, e ledsen för det men man kan inte alltid vara glad.
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback