SÖNDAG.

Godmorgon på er, tänkte sticka ut på en liten övningskörningstur nu på morgonen, har inte kört på jättelänge känns det som och nu börjar det ju närma sig med stormsteg... fan va jag är nervös!!!!!!! mest nervös är jag nog ändå för teorin, alltså inte mest för att inte klara den utan istället hur mkt poäng jag skulle få över huvud taget, jag har liksom inte den blekaste aning om hur jag ligger till eftersom jag känner att hela teoriprovet är ett skämt. Jag gissar på ALLT och så ska det nog inte vara, hehehe..
hur som helst, på tal om körning förresten så träffade jag jessa på stadt i fredags, det är en barndomsvän till mig, så visar det sig att vi ska ha halka och riskettan tillsammans... faaaaaaasen va kul vi kommer ha!!!!!!!! nu ser jag riktigt fram emot det faktiskt :)

nej, dags å slänga på sig lite kläder och sen åka ut på en liten tur.
PUSS OCH KRAM PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback