SÖNDAG.

Heeeej, igår var jag, stina, elin och malin ute å käkade på wookhouse.. riktigt gött, sen tog vi en sväng förbi stadsträdgården för att kika på melody club, det var helt ok, jag vet inte riktigt.. känns som sånna där tillställningar drar så underligt folk, donno, har en känsla av det bara.
Hade säkert vart mer uppskattat om man var melody club-fan, men å andra sidan är det väl roligt att det händer något nytt överhuvudtaget i den här hålan!!!
Var en trevlig kväll med brudarna iallafall som vi snart får göra om så alla kan vara med :) !!

nu sitter jag och slappar bara, sov ganska länge och sen tog jag upp teoriboken å läste lite, är ju inte alls långt kvar och jag känner att jag inte kan något.. fy, usch och blä e så himla nervös!!!!!!!!!!!!!!
om en stund åker vi iallafall och hälsar på mormor å morfar, ska bli mysigt har fasen inte träffat dom sen min födelsedag, sjukt längesen med andra ord!

vi hörs, puss och kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback