SÖNDAG.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ja e så jävla trött, snacka om vandrande zoombie!!!!!!
mmm, men man får stå ut, sov inte så mycket inatt.. rättare sagt somnade jag vid 6-tiden och sov till nio, tre timmar e perfekt!!!
a, don't know what to say men jag kommer inte orka mig igenom dagen alltså, thats for suuuuure..
tänkte slänga mig på sängen nu, slappa lite och slockna till en stund, sen sticker vi till trollhättan för lite tröst-shopping, det enda rätta vet ni..
kom på att jag är smart om jag duschar först, sen slänger mig på sängen, då kan jag sova ända tills vi åker, skööööööönt!!!


gooooooood morning sunshines!!!!!!!!

förresten, höll på att dö inatt alltså, joo som ni förstår jag kunde inte sova, sen trodde jag att jag skulle spy dessutom.. jag vet fräscht att läsa men grejjen e såhär har aldrig mått så dåligt, låg och svettades typ kände kväljningar, uuuuuuuh äckligt som bara den, som tur e verkar det lugnt men jag blev lite skrajj ett tag ..
jooooooooooorå så att de........ jag orkar inte skriva mer, min säng skriker efter mig, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback