TORSDAG.

Sitter bara här och degar, väldigt slappt om jag får säga det själv.. men gött!!
tänkte börja packa lite inför imorgon å så, blir en jobbig dag, vem fan väljer att sätta igång en skoldag klockan 13? snälla idioter, antingen börjar man tidigt eller börjar man inte alls.. tycker bara hela dagen känns O V Ä R D.
aja, nog om det.
upptäckte precis ett mejl i min inbox, från min 9:åriga kusin.. rubriken är "Sjaaa!!!!" hur gulligt är inte det??
det värsta är att han har addat mig på msn, känns sådär, men blocka honom har jag faktiskt inte hjärta till så så fort jag loggar in börjar han skriva och skicka ljudklipp till mig.. då sitter han och brorsorna å skriker "hej sofia" "hejhejhej" haha, joo det är faktiskt rätt gulligt, småskitarna, fast egentligen är dom inte så små, 9 år? tiden går fort, men jag kan säga att jag visste INTE hur man mejlade när jag var 9 och än mindre msn.. shit, vart är världen påväg??

nu ska jag sticka och fixa lite.
vi hörs senare, puss så länge.


mina söta kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback