TORSDAG.

Hejhej..
har varit ute och övningskört på morgonen, när jag kom hem hade jag fått ett brev från vägverket.. typ bekräftelse på att min teori och uppkörningstid stämde, åååååh allt känns så verkligt nu, jag blir så jävla nervös.. aja, bara att bita ihop och göra sitt bästa helt enkelt, mer kan man inte göra ! :)
sitter och kikar på bilar just nu, va ska man ha för bil? ska man ha bil överhuvvetaget eller ska man sno mammas och pappas??? så svårt att veta!!!!!!!!!!

förresten, jag börjar jobba idag, nervös som FAAN! :S

puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: Marja

Sv; Ja herregud! :S Detta är dessutom första jobbet jag har fått :) Så det är extra nervöst! Men det ska nog gå bra för oss båda! :) Ja, vi ses sen!

2009-08-06 @ 12:10:59
URL: http://marjaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback