UTTRÅKAD SOFIA + NÄTSHOPPING = SANT.

Ja, tyvärr stämmer överskriften så jävla bra...... usch, det är faktiskt sorgligt!!!
sitter här och deppar, varför vet jag inte, men det gör jag väl iallafall och visst finns det inget som går upp mot att shoppa???? neeeee just det, därför blir det nätshopping, alldeles för enkelt..... jag borde spärra mig på sånna sidor alltså, de vore det enda rätta och göra!!!!!!!!!
mmmmmmmm, inte bra inte bra.. men vissa saker behöver jag ju faktiskt............................. (inte......) jooooooo det behöver jag visst!!!! neeeeeeeee ..........
får beslutsångest och känner mig jävligt psyko just nu, inre monolog med mig själv, jättestabilt.

men så ligger det till iallafall, orkar inte skriva mer, det tar emot, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback