ÄNTLIGEN FREEEEEDAG.

såååååå skönt, har precis kommit hem, vart och jobbat en stund nu på morgonen, shit va jobbigt det var att gå upp idag.. hatar att sova två i sängen, det är bland det värsta som finns, i need space .. en annan sak när man är full, då kan jag somna precis var som helst och stendäcka men nu är det andra bullar.
hur som helst, det är sol också, vaddå att vi tajmar våran festkväll bra??? haha, vi är bäst!
aja, ska sticka ut och jobba lite på brännan nu medan jag kan.

förresten, mina kläder jag fick hem idag passade, wohoo vilken lättnad, klänningen var dock suuuuuuuuuuuuuuuperkort så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med den, det märker vi!

hörs senare, puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback