DET HÄNGER PÅ HÅRET.

jag sitter och funderar på frisyrer, eller ja, inte frisyrer direkt kanske utan mer hårfärger.
är verkligen sugen på att prova något nytt, personligen tycker jag att på sommaren ska man ha slingor i håret och på vintern ska det vara tonat så det blir snyggt och glansigt.
tror egentligen jag tänker helt fel, jag menar, på vintern är man ju så blek och tråkig.. det är väl kanske egentligen DÅ man vill ha lite liv med slingor och så vidare.
samtidigt är det ju totalt värdelöst att tona eller färga på sommaren, det bleks hur fort som helst.. mitt är redan rött igen (som det av någon konstig anledning har börjat bli..) och jag har bara haft i färgen i ungefär 3 veckor.

jag säger bara lyckost er som är blondiner, ni kan göra sååååååååååååå mycket fint på bara ett litet kick, något som jag tycker är fint är en blondin med bruna och mörka slingor, SKITSNYGGT! jag menar, hur fasen skulle jag kunna få det? först ljusa upp med en massa ljusa slingor och sen efteråt mörka? näääää, det går ju inte.



mitt hår är långt, slitet och tråkigt just nu, vill göra en förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback