. . . . .

hej, kommer inte alls på nån rubrik idag så den får bestå utav punkter.. fiffigt eller hur.
kunde verkligen inte sova igår, tur att jag har min bok.. har läst runt 120 sidor och kan knappast sluta alltså, love it love it love it.
just det, tänkte skriva om en sak, igår när jag skulle kolla på the hills var det en minnesdag för michael jackson istället tydligen, jag blev riktigt förbannad.. jag kan förstå att kanske en del folk (nu menar jag yttepytteliten del) av folk är uppriktigt lessna å så men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud det här fenomenet som har hänt är sååååå typiskt svenskar.
en person måste fan kola för att man ska inse hur bra han tydligen var, när han levde var det fan ingen som brydde sig... weell, jag tycker det är sorgligt, alltså visst jag menar givetvis att det är aldrig kul om nån dör men det sorgligaste är hur folk beter sig alltså.

aja, de va lite om det då.. ska nog ta och skriva lite senare för jag är tankspridd som sjutton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback