.

goddagens, idag har varit en ganska hyffsad dag.. jobbet gick bra och nu har jag fina sår på fingertopparna, måste fan lära mig ha vantar alltså. "äh, de klarar sig..", tänker jag hela tiden, men det gör fan inte det.. inte när man bär cementblock, det är typ små små grusgrejjer som skaver och fräter på skinnet har pappa förklarat, haha, jotack vantar på imorgon säger jag bara!!!
i övrigt går allt bra, igår disskuterade vi hur tidigt man ska få barn "men vafan, det känns ju som alla som precis blir ihop skaffar ungar direkt, kan man inte ha lite sköjj först eller??" sa sola och jag håller verkligen med!!!!! här blir aldrig några ungar ;) haha neeeee jag skoja, men jag håller med det är alldeles för många som tar det med barn så oseriöst, tycker fan inte man borde få skaffa barn förrän man iallafall har jobb och allt sånt fixat...
haha, konstigt med mig att jag alltid svävar över på andra ämnen, aja, thats me.

fan, de åskar som sjutton här, återkommer senare om jag inte blivit träffad av blixten!!!!!!!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback