FRIDAY, I'M IN LOVE.

äntligen fredag, när man jobbar uppskattar man helgerna MYCKET mer kan jag säga, aja hur som helst.. idag har jag bara jobbat ett par timmar, mådde dåligt imorses när jag vaknade men nu efter att ha sovit ett par timmar är det lite bättre, skönt.
ikväll var det meningen att det skulle bli förfest hos malin i råda, innan 18åringarna skulle till stadt, men det verkar som det blir middag tillsammans med uncle j istället.. han jobbar mycket borta så man träffar honom sällan, därför känns det lite viktigare just nu, men jag ska nog försöka kika förbi malins innan om jag hinner eller iallafall övertala dom om att komma dit vi ska käka middag, om du läser malin (blir förmodligen cafe o bar, KOM DIT!!!!!!!!!) hehe.

aja, nu tänkte jag gå och lägga mig på soffan en stund till, det är ju the city - marathon, jeeeeeeej!!
hejsålänge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa, kanon Fian vi ska dit innan Stadt:D

2009-07-24 @ 15:10:16
URL: http://malinblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback