FRIDAY.

heeeeej, kom precis hem från jobbet, känns mysigt att ha stått ute i regnet hela dagen.. lagom blött menar jag, men ärlig talat gillar jag dessa dagar bättre än förra veckan när vi hade runt 35 grader eller mer i solväggen där vi jobbar, snacka om att svetten spruta.. äckligt som fan!!
aja, fredag var det ja, vad händer? jag har i ärlighetens namn ingen aning, jag har två alternativ och det lutar åt att jag går ut till mitt kära stall och rider 4 hästar, 4 hästar.. hajjar ni, det trodde jag aldrig jag skulle få säga? 4 fjordingar dessutom, even better!! livet leker ibland, nej nu ska jag inte tagga upp mig för mycket, jag lär vara helt jäkla slut efteråt.. tänker bara hur man blir efter att ha jobbat med lori, ingen lätt match, hehe. meeeeen roligt är det ju.

nej, men vi får väl se helt enkelt, tänkte fika lite först iallafall.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback