GOD NATT.

nu måste jag strax gå och lägga mig, eller ja, rättare sagt hoppa in i duschen.... sen sängen..
imorgon sticker vi troligtvis till göteborg, ska bli så skönt att komma iväg lite, se nya folk och nya faces...... aldrig fel, dessutom är jag väl lite shoppingsugen.
aah just det, försökte banka vett i min telefon förut, jag tror det är ett hopplöst fall, i'm sorry..... den har nog totalt kraschat, jag vet att det svävar minst ett sms i luften, från elin.. för det skickade hon igår kväll och det har inte kommit in i min mobil...... på ett jäkla dygn, hallå??? ja, något är uppenbarligen rätt fel!!!!!!
först när jag skulle testa kunde jag inte ens ringa upp den, det blev bara upptaget ton men nu går det iallafall, men sms tar den rackarn tydligen inte emot, fan jag orkar inte ens köpa ny mobil, det värdelösaste köpet man kan göra.

nej, mest babbel nu, ska duscha sen sova och drömma mig bort.
hejdå.


trötta tjejer påväg hem från ohlins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback