IBLAND ÄR DET SVÅRT..

att inte klaga, både igår och idag har jag haft dagar som inte alls gått som jag har velat.. det har bara krånglat å så, usch va det är tråkigt.
jag är så less på det mesta just nu, jag är trött på folk som säger en sak - men gör en annan (klassikern..), jag är trött på att jobba.. men jag får fan stå ut, jag vet att i sista änden är det värt det, jag är trött på att försöka fixa saker som bara skiter sig, jag är sur för att jag inte har fått träffat personer jag vill se på länge men mest trött, lessen och besviken blir jag av att se min älskade syster ledsen varje dag.. nej, vet ni vad? den som behandlar henne dåligt ska fan få med mig att göra, och ni.. det är inte något jag bara säger, jag backar henne i alla lägen, det är min andra halva så det vore jävligt konstigt annars.

neeee, har jobbat 10 timmar idag och jag känner hur jäkla trött jag börjar bli, därför jag e så vresig... aja, man kan inte alltid vara på topp och ibland måste man klaga, idag är en sånn dag.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback