IDAG ÄR JAG LEDIG..

.. precis som igår och vet ni vad? det är så himla skönt!!!!!!!! tänk att ha det såhär jämt, vakna upp och bara tänka "hmm.. va ska man hitta på idag då?"
ja, känslan hade kanske varit bättre om vädret hade varit på min sida, men ändå, det är uppskattat efter ett år med skola och jobb.. skönt med lite ledighet helt enkelt!

Jag har iallafall vart ute och gått med vovven nu på morronen, han e för söt den rackarn, ibland kan han fejkhalta för att han är för trött... lillskiten då, haha.
sen käkade mamma och jag frukost tillsammans, mamma skulle åka och handla om en stund så jag får väl följa med som bärhjälp antar jag.
vi hörs.




just nu, fuck smink hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback