IDAG E VI INTE RIKTIGT STARKA..

vilken dag, usch........ har inte mått bra alls, vaknade vid niotiden och blev chockad av hur bra jag mådde, yeeeees tänkte jag, ingen bakfylla.. hm, där hade jag fel, sen dess har jag mått riktigt dåligt, bara sovit och knappt klarat av att hålla ögonen uppe ungefär, sånt e jobbigt.
hahaha, jag höll förresten på att dö av ett sms jag fick idag, det stog "hej, hej! hoppas du hade en trevlig kväll igår. :-) Gillar du kaffe?"
guuuuuuuuuuuuuuud ja känner mig så elak, jag tänker inte svara, jag vet inte ens vem människan är, så himla pinsamt men sant, dessutom är jag ju rätt person och snacka med kaffe med, eller inte.
jarå, lite komiska grejjer händer allt fortfarande.

hmmmmm, det var nog allt för nu? ska nog gå och lägga mig, mina ögonlock vill trilla ihop känner jag.
förresten, träffade emma och hannah igår, så jävla kul.. har inte träffat dom på sjukt länge så nu hoppas jag vi kommer dra en fest tillsammans snart :)  !!!!!!!!

puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback