MÅNDAAAAAG.

Gissa vad jag har gjort? jooooooo, jag har gjort det igen.. det vill säga klickat hem lite kläder, hmmmmmm aja, jag hoppas min plånbok förlåter mig nån gång i framtiden.
en kalasfin klänning köpte jag iallafall, stog att den var liten i storleken, tjaa, det kan ju bli intressant jag vet en som blir förbannad om den inte passar iallafall, hehe.
fick sms från jakop förut, han frågade om måndax, såååå trökigt att jag inte är 18, bara hade kunnat kliva rätt in.. ja, det hade vart nått det, men jag ska dit om två veckor, jihaa då ska min stora dag firas in rejält :) !!! jag fyller ju år på tisdag så jag har räknat ut att jag får komma in på stadt efter tolv, smartaaaaaaaass.

nu sitter jag mest och degar, funderar på om jag ska gå ut en promenix, orkar inte rida idag, this weather is making me depressed, aaaaa det gör fan det alltså, men vi får stå ut.. när jag skulle handla förut blev jag sjukt sugen på att köpa cocosolja, men sen kom jag på, NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer jag få användning av den? nej, just det, not any time soon..
jodå, det hoppas jag allt, jag vill ha sol.

seeeeeee you later, ciao.


sola är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback