NATTI BLOGGEN.

känns som jag alltid skriver "godnatt"-inlägg, hehe.. kanske är så? hur som helst har jag jobbat idag, det var inte jobbigt som det brukar vara utan bara ganska tråkigt.. aja, blir nog lite roligare imorgon när vi börjar bygga mur.
fick leveransrapport från nelly idag, ni vet jag beställde ju därifrån, ren impuls (..... som vanligt ) iallafall, mitt paket kommer inom två dagar. Det är det jag gillar med nelly, dom är snabba med leverans, förra gången blev jag dock besviken på storleken på en kjol jag köpte, jag köpte medium, sen i kjolhelvetet står det storlek 32, i min värld är inte storlek 32 medium?????? hmmmmm, aja hoppas på bättre lycka denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback