NO WORK TODAY.

ja, det blev inget jobb idag.. var ju på vårdcentralen imorses och kollade upp en sak, när jag väl kom därifrån så lipade jag i timmar.. vet inte vad jag ska säga riktigt, nu i efterhand måste jag säga att jag är så mesig.. kan sitta och grina i timmar och tycka synd åt mig själv om en sak som trots allt är så liten i sammanhanget.. eller ja, det finns så mycket värre saker här i världen, det är så jag menar.. men samtidigt tycker jag att jag får lipa, det påverkar ju mig varenda jävla dag så det vore konstigt annars men å andra sidan precis som jag sa, det finns värre saker och jag försöker intala mig själv det hela tiden, men ibland är det svårt.. jäkligt svårt!!!!!!

sen jag kom hem har jag mest legat och slappat på soffan, kommer fortsätta göra det, blega teve och grejjer som man inte hinner med när man jobbar, nej.. nu ska jag käka.

vi hörs!!



älskar solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback