SNART HELG DÅ..

jaa, nu är halva veckan gjord, SKÖNT :) !!
har suttit och lagt upp en del gamla kort på fejjan precis, kort väcker sånna minnen så jag vet inte vad, helt otroligt egentligen.. kände att det va gött å få upp dom på facebook för då finns dom alltid kvar, jaa.. tills jag väljer att ta bort dom, men jag menar just in case, har ju faktiskt hänt både en och två gånger att man pajjat hela datorn och allt försvunnit, ska försöka undvika det i fortstättningen.

snart kommer snookie hem och då ska vi käka kvällsmat, haha klockan tio typ, det är rätt!!!! sen måste jag nog hoppa i säng för imorgon innan jobbet ska jag till sjukhuset, eller ja vårdcentralen kanske det heter, får väl se hur det går.....................


ha det fint! puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback