SÖNDAG.

jag hatar söndagar, man får jämt typ ångest över att helgen gått så fort, speciellt när man inte ens minns vad man gjort.. så är det att vara ung.
hur som helst, imorgon ska jag jobba, går in på sista veckan nu och det är hur skönt som helst..
vi kom precis hem från ullersund, där har min mormor och morfar sin sommarstuga, har suttit och fikat och skrattat hur länge som helst.. känner sig så liten igen när man är där, trots att jag fan fyller 18 år om lite drygt 2 veckor...... shit 18 år, aa jag minns ju när man var liten hur speciell den åldern var, men nu alltså, neeeee det spelar väl inte så stor roll kan jag tycka.......

ska sticka, vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback