SÖNDAG ....

gomorron, varför går helgen så fort?? jag får helt enkelt skylla mig själv när jag bara degar en hel dag, men aja.. det var nog precis vad jag behövde.
sitter och funderar på vad som händer idag? ida jobbar tills 12 sen kan vi nog hitta på nått hoppas jag, känner inte för att slösa en hel dag till i sängen.
kanske hälsa på mormor och morfar? var ett tag sen, när det var sol å så var vi med dom varenda dag och myste, då kände man sig liten igen för ett tag.. inga problem eller nått, lovely men nu är det back in buisness som gäller, tänk att jag fyller 18 snart, 18 år??? har man ju fasen längtat efter så länge jag kan minnas.
när jag har fyllt 18 vill jag inte bli äldre, ok max 20 sen kan jag stanna där....... är verkligen inte redo för nått typ av vuxenliv, neeeee usch jag är fortfarande barnslig som bara den.

ha det fint, tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback