STÄDA = TRÅKIGT.

håller på att städa mitt rum, det går väl som det går .. jag måste alltid göra en hel städningsprocess, vilket kan ta ett par dagar. önskar verkligen att jag hade vart sånn att jag bara tog tag i det och städade upp rummet varje dag, neeeee sånn är inte jag.
istället får det gå jäkligt lång tid mellan gångerna, rummet blir som ett bombnedslag och sen pågår städningen i ett par dagar och sen blir rummet kanonfint igen (i ett par dagar iallafall...)
meeeeeeeen städning är ju så tråkigt, usch finns nog inget tråkigare, har ingen bra musik heller och mtv verkar inte vara på min sida alls idag, bara en massa konstig emo-musik.

nej, bäst jag sätter igång nu.
i eftermiddag ska jag träffa malin b för fika :) blir mys!!!! jag hoppas även på solning och en sväng på stan, dom tre grejjerna brukar vi alltid köra på fika - shoppa - sola.

puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback