SWEEEEEET.

kraffsade ihop lite käk, eller rättare sagt dipp och gurka.. ingen vidare mat men det var gott iallafall! tänkte väl kanske att jag skulle skriva om min helg i korthet, i fredags var jag ute tillsammans med ida, bina och alex, träffade en massa trevligt folk.. en del som jag inte sett på huuuuuur länge som helst (sånt är alltid så himla roligt..) + en del nya ansikten, vilket även det är kul såklart.
blev lite pikad av en kille att jag var "en sånn där tjej som slänger postitlappar omkring sig", jag såg nog ut som ett ufo när han sa det för jag fattade inte ett piss, "va, vad menar du?" fick jag säga och då säger han "ja, men om man skriver du är söt på en postitlapp så slår jag vad om att du bara tittar och kastar".
haha, enkel diagnos på mig med andra ord, en sånn tjej är jag..
nja, inte riktigt kanske men.
nåja, kvällen var som sagt jäkligt lyckad, jag och ida avslutade med lidans, det gör jag aldrig mer!!!!!!! älskar deras pommesfrites med sås men då tog jag kebabtallrik (fråga mig inte varför..) och jag har aldrig ätit så äcklig kebab, usch.

lördagen spenderades på rygg och på mage på min luftmadrass i sjövik, härligt :) !! och idag har vi varit ute i sommarstugan med släkten större delen av dagen, var trevligt.. jag och kusinerna låg i vattnet hur länge som helst och temperaturen låg på 26 grader tror jag, snacka om VARMT :) det var gött hur som helst, sen käkade vi lax och snackade gamla minnen tillsammans, trevligt värre.

nej, nu ska jag sticka tror jag, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback