T O R S D A G .

försöker hålla mig ifrån det här med bloggande så mycket som möjligt, känner mig inte alls sugen längre.. vet inte vad jag ska skriva och det känns mest som jag babblar grejjer ingen här förstår ett piss utav.
idag har jag och malin träffats iallafall, vi fikade på henrys först, sen var vi ute på uppdrag och till sist tog vi en sväng på stan..
köpte en svart klänning/linne, en kjol, 3 par trosor och en roooooosa klänning, den e jävligt barbie men med svarta naglar blir den nog vassare.. den var fin iallafall.

vi hörs, ciao.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nee, Fian! Ja tycker du ska fortsätta blogga, e jättemysigt o följa din blogg ju! Keep it up honey! <3

2009-07-11 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback