TORSDAG.....

hejsan, åkte och jobbade halv sju imorses som vanligt, var såååååå segt att gå upp men när vi väl var på plats var jag riktigt taggad för en gångs skull.... men det ändrades ju snart, jävla regn säger jag bara!! usch, blev mer än dränkt idag, vid tvåtiden gav vi upp och åkte hem, aja.. bara att ta nya tag imorgon!!
nu har jag precis varit och storhandlat med mamma, jobbigt när man ska åka och handla sen när man blir vuxen alltså, fy de vill jag helst slippa.. tänka på vad man ska köpa och allt sånt, men man lär väl sig det med så småningom.

hm, det var väl allt för nu, har så jäkla ont i huvvet så jag tror jag ska hoppa i säng snart, e ju som sagt en dag imorgon också.....
puss på er så länge and take care :) !!


de här pluttisarna lämnar oss snart, tråkigt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback