TORSDAGGGGG.

det blev inget göteborg idag, tyvärr.. får ta det längre fram, men det suger när ida jobbar, aja det löser vi längre fram..
idag har vi bara slappat, vart framme på stan och hämtat ett paket, handlat och köpt täcken och grejjer, mmmm det är väl vad vi har gjort.
man kan inte göra mycket annat i detta jävla vädret, ena sekunden uppehåll och i nästa ösregn och åska, jag säger då det!!!!!!!!
det enda vi gör här hemma är typ tröstäter, känns jättestabilt.. haha, aaaaa den här sommarn kommer ta död på oss alla det är ett som är säkert.

vi snackar förresten resor typ varje dag, kan inte bestämma vart vi ska för fem öre, ida vill till usa........ det vill jag med,  men inte nu, jag vill dit när jag är 21 och då snackar vi NEW YORK baby, ååååh de kommer bli tufft.
just nu känner jag faktiskt bara för en tvåveckors steksemester till grekland eller turkiet, älskar ju grekland men om man är tvungen att kombinera det med det där jävla höstlovet måste det ju bli turkiet och guuuuuuuuuuud som jag älskar turkar...... hmmmmm, tål att tänkas på innan man beslutar något känner jag.
just det, på tal om resa skulle vi gå till polisen idag och fixa våra pass och jösses va mycket folk det var, kön var helt sjuk lång.. vägrar stå i sånn kö så vi får väl komma dit verkligen supertidigt innan dom öppnar om vi ens ska få nya pass, mitt går fan ut 3 september............ it sucks, alltså hög tid att skaffa nytt.

seeeee you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback