UP IS DOWN.

jag är på väldigt dåligt humör, har en sånn dag då allt verkar gå käpprätt... kunde inte sova för fem öre inatt, gick väl och la mig vid elva, kolla klockan halv ett .. kunde inte somna, kolla klockan när den blev tre och sista gången halv fem. VAD ÄR FEL MED MIG????? sen gick jag upp kvart i sex.... fan, det ligger och gnager i mitt huvve... inte bra.

som grädde på moset fick jag reda på dåliga saker under min körlektion, själva lektionen gick helt okej men eftersom alla jävlar ska ha semester nu så kommer inte sofia carlsson få någon uppkörningstid på bra länge, det där med att ta körkort på 18-årsdagen är bara att glömma.

FAAN FAAN FAAN rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Va,men 10 augusti va den senaste när ja kolla nu! Finns det inga tider? Men ring som fan på Vägverket, det gjorde ja o ja fick ju en tid igår! Det e bara o ringa som fan o hoppas att någon avbokar sin lektion! Puss :)

2009-07-01 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback