UPPDATE.

hej igen,
idag har varit lite av en slappardag, ida och jag tog en tur till stan.. stan var verkligen precis lika tråkig som vanligt, om fan inte tråkigare alltså. vad är det som händer?! inga kläder, inget roligt, ne fy tusan det borde det ändras på !!!!
aja, jag ska möta upp malin i stan imorgon för fika så hoppas jag på en runda på stan också, jag vill köpa kläder.. nu när jag för en gångs skull har lite penningar.


tänkte slänga på mig ridkläderna nu alldeles strax, sen kika på the hills och vid 6 tiden ska vi åka och hämta hem tre gulingar, de ni!! ska bli väldigt roligt, efter det är det dags för min goding att få sig ett pass, hon var så jäkla duktig i förrgår, blev så stolt! såååååååånn tjockis hon är, men ändå gick hon som en klocka, hon e för goo hon.


see you later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback