UUUUUUUSCH.

mår så himla dåligt, helt död verkligen, vill bara sova och när jag vaknar upp ska jag ligga i en solstol, känna sanden mellan tårna och höra vågorna dra in över land. så jäääääääääääääkla underbart!!!!!!!!!!!
gårdagen var jättekul, var så himla roligt och träffa alla.. framförallt elin eftersom vi inte har umgåtts på hur länge som helst, det suger att vi har vart så barnsliga alltså!!!! men iallafall, nu e allt precis som vanligt igen och det känns KANON, jag har världens bästa vänner så är det bara.
i veckan ska vi träffas hela kvarttis också, ser jag verkligen fram emot.. kommer bli mysigt :)

joo just det idag när jag loggade in på bloggkoll fick jag se en äcklig grej, fyfan det äcklar mig till tusen, veeeet att jag inte borde bry mig men det går inte, den bruden förföljer mig, var jag än är eller har vart så nog fan dyker hon upp........ skaffa ett liv och helst inte mitt liv... ååååååh, aja varsågod och göra samma misstag som mig om du vill, de kommer stå dig dyrt tjejen.


mmmm, om jag skulle gå tillbaka till sängen då, orkar inte sitta upp längre.
puss.


en bild från igår.

ps. fan vilken rolig film jag upptäckte imorses på kameran, "lilla kissekatten" hahahahaha herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback